SUNĂ-NE!

0749-868.207 
sau
0756-837.803

Luni-vineri 8-16

Filtre

Categorii

Politica de retur

CONDITII DE RETUR in caz de produse neconforme

 

Putem schimba produsul cu probleme sau va inapoiem contra-valoarea produsului. 

Nu returnam si costurile de expeditie.

 

 

1. Costul returului este platit de CUMPARATOR in urmatoarele cazuri:
1.1. Cheltuielile de returnare a produselor cad in sarcina consumatorului, DACA produsul returnat contine date neconforme pornind de la  informarea eronata sau incompleta a clientului sau aspecte legate de gustul clientului. 
Exemple: v-ati razgandit, nu e asa cum ati crezut sau ati sperat, ati dorit alta culoare, ati dorit alta dimensiune, nu ati vazut fotografia afisata, nu v-ati informat corect asupra pretului afisat in site, nu ati citit corect descrierile produsului etc. Acestea sunt aspecte ce tin ori de gust, ori de informarea incompleta si nu le putem accepta ca motiv de returnare. 
 
Mizam pe faptul ca, in momentul cand ati trimis comanda, ati citit TOATE detaliile legate de produse, de livrare/plata
ati vizualizat fotografiile, ati citit informatiile detaliate din site, ati luat la cunostinta termenii si conditiile acestui site, astfel incat sunteti in DEPLINA CUNOSTINTA cu ceea ce ati comandat. Nu acceptam ca motiv de retur oricare din aceste abateri de la conditii!
 
1.2. Costurile noii livrari - dupa schimbarea produsului returnat - conform punctului 1.1. de mai sus, cad in sarcina cumparatorului.

 

2. Costul returului este platit de VANZATOR in urmatoarele cazuri:
2.1. Cheltuielile de returnare a produselor cad in sarcina magazinului, DACA produsul returnat contine date neconforme provenind din greseala noastra: defectiuni, alt produs decat cel comandat, produse care nu corespund descrierii, produse cu alt pret etc.
2.2. Costurile noii livrari - dupa schimbarea produsului returnat - conform punctului 2.1 de mai sus, cad in sarcina vanzatorului.

 

 

NU SE ACCEPTĂ RETURNAREA PRODUSULUI ÎN URMĂTOARELE CAZURI:

 

1. SUNT PRODUSE COMANDA SPECIALA. 
 
Nu acceptăm retur dacă: 
- este vorba de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
- ati solicitat expres in comanda alte culori, alte accesorii, alte componente decat cele specificate in descrierea standard
 
2. DEFECTIUNI ULTERIOARE SAU SEMNE DE UZURA. 

Nu acceptăm retur dacă:

- produsele au fost purtate/folosite si prezinta urme clare de uzura 

- au defectiuni aparute prin folosirea lor.

 
3. DUPA EXPIRAREA CELOR 14 ZILE CALENDARISTICE PENTRU RETUR. 
Nu acceptăm retur dacă au trecut 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre consumator. 

Cele 14 zile calendaristice se calculeaza astfel: data expedierii + 3 zile lucratoare necesare livrarii si ridicarii.

 
4. PREFERINTE NE-SPECIFICATE IN COMANDA INITIALA. 
Nu acceptăm retur dacă NU ati specificat in comanda eventualele preferinte.

Unele produse au setate sortimente, deci, daca aveti preferinte, alegeti-le din meniul cu sortimente atunci, sau, eventual, mai mentionati-le odata in campul de mentiuni suplimentare INAINTE de finalizarea comenzii.

Fara specificatii suplimentare, inseamna ca nu aveti preferinte speciale si alegerea produselor ramane la latitudinea noastra. A mentiona eventualele preferinte DUPA ce primiti produsul - e prea tarziu!
 
5. PREFERINTE IMPOSIBIL DE ONORAT. 
Nu acceptăm retur dacă ati facut specificatii suplimentare imposibil de respectat!
- daca doriti alte culori ale produselor DEȘI culorile standard sunt clar specificate in descriere

- daca doriti alte dimensiuni ale produselor DEȘI dimensiunile standard sunt clar specificate in descrierea produsului.

 

6. PRODUSE COMANDATE CU O INFORMARE ERONATA SAU INCOMPLETA 
Nu acceptăm retur dacă: 
- ati comandat produse fara sa consultati fotografiile produsului (nu stiti cum arata ce ati comandat)
- ati specificat nume gresite ale produselor
- nu ati citit atent descrierea detaliata a produsului (fiecare produs are o pagina dedicata cu toate datele mentionate: culori, dimensiuni, componente, materiale folosite etc)
- nu v-ati informat cu privire la pretul produsului (fiecare produs are pretul afisat langa fotografie)
- ati comandat alt produs decat ati fi dorit
- nu ati consultat conditiile de expediere si plata ale magazinului (condițiile sunt afisate în subsolul fiecărei pagini)
- orice alta eroare ce provine din informarea incorecta sau incompleta a informatiilor publicate in site

 

Vă multumim!

 

www.kadoris.ro

Sus