SUNĂ-NE!

0749-868.207 
sau
0756-837.803

Luni-vineri 8-16

Ce, cum şi când primesc?

CE PRIMIȚI DE LA KADORIS?

În funcție de dimensiune, veți primi un colet asemănător celor exemplificate în fotografie:

 
  • ori cutie de carton cu etichetă (la expediere prin poștă)
  • ori un plic sau o cutie cu sigla Urgent Curier și etichetă (la expediere prin curier).

Produsele sunt împachetate cu mare atenție în folie cu bule sau pungi de umplutură cu rumeguș pentru transport în deplină siguranță.

Pe lângă produse, mai găsiți: 

  • FACTURA proforma

  • BONUL fiscal

  • diverse VOUCHERE-cadou

  • diverse PLIANTE

  • eventual cadou surpriză - în funcție de valoarea comenzii.

 

ATENȚIE!

  1. Unele colete conțin elemente de UMPLUTURĂ, pentru siguranță la transport: pufuleti din polistiren, hârtie mototolită, ambalaj anti-soc (folie cu bule), pungi cu rumeguș.
  2. Coletul poate conține și elemente MICI, deci deschideți fiecare ambalaj cu atentie, pentru a nu scăpa din vedere ceva și să ajungă, din greșeală, la gunoi, odată cu ambalajele de umplutură. 

Dacă ceva nu este în regulă, anunțați-ne imediat, nu primim reclamații după 2-3 zile de la primirea coletului.

 

CUM PRIMIȚI PRODUSELE? ​

Coletul poate fi expediat prin următoarele VARIANTE DE LIVRARE/EXPEDIERE, la alegerea dv. 

 

 1. EXPEDIERE PRIN POȘTA ROMÂNĂ PE ÎNTREG TERITORIUL ROMÂNIEI.

 

  • UNDE PPRIMIȚI? În acest caz, coletul NU sosește direct la domiciliu, ci trebuie să mergeti personal la OFICIUL POȘTAL de care aparțineți pentru a ridica pachetul sosit pe numele dv
  • CÂND AJUNGE? Coletul ajunge la destinație în 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea expedierii.  În perioadele încărcate - de sărbători de ex - e posibil ca perioada de livrare sa fie mai mare.
  • CUM PLĂTIȚI? Pentru a ridica pachetul, trebuie să vă prezentați la oficiul poștal - serviciul coletărie - cu buletinul de identitate și contravaloarea totală a coletului pentru a achita RAMBURS.

De regulă, primiți de la poștă un aviz în care sunteți anunțați că ați primit un colet pe numele dv. și vă putetț duce să ridicați coletul. Dacă avizul nu ajunge în 2-3 zile după ce ați primit confirmarea noastră prin email sau SMS, treceți personal pe la oficiul poștal să întrebați dacă a sosit coletul pe numele dv. sau luați legătura telefonic cu noi pentru a lămuri situația.

 

2. EXPEDIERE PRIN URGENT CURIER.

2.1. ÎN LOCALITĂȚI AFLATE ÎN REȚEAUA URGENT CURIER.

  • UNDE PRIMIȚI? Dacă localitatea dv se afla în rețeaua Urgent Curier, coletul se poate livra:
    • la domiciliul personal
    • la adresa unde locuiți temporar
    • la serviciu
    • sau puteți ridica de la sediul Urgent Curier din localitatea dv.
  • CÂND PRIMIȚI? Coletul ajunge în 1-2 zile de la confirmarea expedierii la adresa pe care ați menționat-o în comandă. În perioadele încărcate - de sărbători de exemplu - e posibil ca perioada de livrare să fie mai mare.

De regulă, sunteți contactat telefonic de curier pentru a vă pune de acord cu privire la ora și locul livrării. În ziua când vi se va livra coletul, curierul poate să vă trimită un SMS de atenționare.

IMPORTANT: Vă rugăm să ridicați coletul la prima încercare de livrare din partea curierului, altfel vor apărea costuri suplimentare la noile încercări de livrare.

 

2.2. ÎN LOCALITĂȚI AFLATE ÎN AFARA REȚELEI URGENT CURIER.

Dacă localitatea dv se află ÎN AFARA REȚELEI URGENT CURIER, se adaugă taxe pentru kilometri suplimentari, sume ce pot varia întra 40-80 lei, ceea ce nu e de dorit, de aceea, în acest caz, vă recomandăm:

  1. livrarea prin Posta Română
  2. ridicare de la cel mai apropiat sediu Urgent Curier față de dv. (cel mai apropiat oraș mare)

 

3. RIDICARE DE LA SEDIUL NOSTRU DIN PIATRA-NEAMȚ

 

Firma noastră își desfașoară activitatea în Piatra Neamț. Dacă locuiți aici sau aveți drum prin Piatra Neamț, puteți ridica produsele de la sediul nostru. Vă așteptam la sediul nostru din Piatra Neamț.

Dacă doriți să ne faceți o vizită, sunați-ne la 0749-868.207

 

ATENȚIE! Nu avem toate produsele la sediu, deci, dacă doriți să le ridicați personal de la sediu, vă recomandăm să faceți comanda cu 2-2 zile ÎNAINTEde a trece pe la noi, pentru a le avea pregătite (produsele pot fi în depozit în alte locații)​.

 

CÂND PRIMIȚI COMANDA?

ETAPELE ONORĂRII COMENZII

Un colet necesită MINIM 3 - MAXIM 7 zile de la comandă până la primire. Există și perioade foarte aglomerate când timpul de procesare poate fi mai lung.

Pregătirea comenzii durează MAI MULTE ZILE pentru că am luat în calcul următoarele situații posibile:

  1. În caz că vreți să COMPLETAȚI comanda inițială după câteva ore/zile. Dacă noi am trimis deja coletul, nu mai putem adăuga nimic.
  2. În caz că vă răzgândiți și ne anunțați că RENUNȚAȚI la comandă.  Astfel evităm situația de a va trimite prea repede coletul și dv nu îl mai doriți. Livrarea presupune costuri, iar un eventual refuz din partea dv. va costa firma noastra sume consistente și nu ne dorim asta, de aceea vp rugam insistent: NU comandați dacă nu sunteți siguri că doriți produsele.

 

1. CONFIRMAREA PRIMIRII COMENZII DE CĂTRE NOI - se face în aceeași zi

 

Comanda ajunge la noi imediat ce ați lansat-o online, în coșul de cumpărături. Dovada primirii comenzii online este mailul pe care îl veți primi AUTOMAT la câteva secunde după ce ați finalizat comanda.

Dacă nu ați primit mailul automat de confirmare poate însemna că:

  1. nu ați mentionat adresa de mail corectă

  2. mesajul automat a ajuns în SPAM

  3. nu am primit comanda dv și ar fi bine s-o refaceți.

 

2. PROCESAREA ȘI PREGĂTIREA COMENZII - durează 1-4 zile de la primirea comenzii.

 

Comenzile sunt onorate ÎN ORDINEA SOSIRII. 

Comanda întră în pregătire în următoarele 1-2 zile după primirea ei.

Dacă doriți să ANULAȚI comanda, vă rugăm să ne anunțați în MAXIM 24 de ore de la trimiterea comenzii. Astfel vom anula comanda fără sa cheltuim sume consistente pentru pregatirea coletului si livrare. 

Dacă mai doriți să ADAUGAȚI  produse, o puteți face direct din contul dv. sau prin telefon în maxim 24 de ore de la comanda inițială. Vom adăuga noile produse doar dacă primul colet nu a plecat deja spre dv. 

ATENȚIE: În perioadele foarte aglomerate - Crăciun, Paste, 1-8 martie, Valentine - procesarea comenzii poate dura mai multe zile!

 

3. EXPEDIEREA COMENZII. Se face în următoarele 3-5 zile după primirea comenzii.

Produsele NU POT AJUNGE LA DV. ÎN ACEEASI ZI, deci NU comandați dacă doriți produsele... AZI!

Pentru o livrare URGENTĂ, plasați comanda telefonic până în ora 12 a oricărei zile lucratoare și SPECIFICAȚI ca e o comandă URGENTĂ. Dacă produsele sunt pe stoc, disponibile pentru livrare - adică nu necesită realizarea lor cu specificații personalizate care necesita cel puțin o zi - atunci comanda poate pleca și în aceeași zi și o veți primi prin curier în 24 de ore.

 

4. CONFIRMAREA EXPEDIERII.

În ziua expedierea coletului, vă vom anunța expedierea:

  • prin SMS 

  • prin EMAIL

  • sau apare specificația Comandă confirmată în contul dv. de utilizator de pe site

5. AJUNGEREA COLETULUI LA DV. Se mai adăugă încă 1-2 zile/curier sau 2-4 zile/poștă DUPĂ expediere.

Coletul ajunge la dv. după alte 1-3 zile de la ultima etapă, în functie de varianta de expediere aleasă de dv.: 

  • Posta - 2-4 ZILE. 

  • Curier - 1-2 ZILE.

ATENȚIE: Noi, kadoris.ro, NU RĂSPUNDEM pentru rapiditatea, promptitudinea, modul de comunicare, atitudinea serviciilor de curierat și poștă. Răspunderea noastră se încheie odată cu încredinţarea coletului către serviciul de transport ales. Vă rugam insistent NU ne jigniţi şi NU vă certaţi cu noi din cauza celor care asigură serviciile de expediţie. Aceștia NU sunt angajaţii noştri, sunt doar prestatori de servicii cu care noi colaborăm, care au şi ei limitele lor omenești. Pentru orice reclamaţii legate de LIVRARE, vă rugam sa luaţi legătura DIRECT cu reprezentanţii serviciului de expediţie ales:

1. la ghişeul oficiului poştal de care aparţineţi - serviciul Coletărie - în cazul livrării prin Poşta Română
2. la numărul de telefon primit pe SMS în ziua livrării - în cazul expedierii prin Urgent Curier.

Vă mulțumim!
www.kadoris.ro

 

Sus