SUNĂ-NE!

0749-868.207 
sau
0756-837.803

Luni-vineri 8-16

Filtre

Categorii

Articole de Blog

În vizită la bunici... cu mâna goală?

24 Octombrie 2017
10 sfaturi pentru cadoul perfect în vizită la bunici

Să trăiţi, şefu'

24 Octombrie 2017
10 idei de cadouri perfecte pentru ȘEFU

#1 Comandă online

PUTEȚI PLASA COMANDA ONLINE ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI.
În această varianta, este obligatoriu să vă deschideți cont de client, o facilitate foarte utilă!
 
Pentru a efectua o comanda in cosul de cumpărături exista 3 pași simpli:
I.Plasarea produselor în coș
II. Autentificare / Creare cont
III. Finalizare comandă
 
I. PLASAREA PRODUSELOR ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
 
Coșul este vizibil în colțul din dreapta sus al oricărei pagini.
În pagina fiecărui produs există butonul CUMPĂRĂ care, odată apăsat, trimite produsele selectate în Coșul de cumpărături în cantitatea aleasă de dv. Folosiți cifrele sau săgețile pentru cantitatea dorită. 
Unele produse au OPȚIUNI, VARIANTE, SORTIMENTE la alegere, care, odată completate, vor apărea în coșul de cumpărături sub fiecare produs ales. Asigurați-vă că șți specificat toate dorințele dv. legate de produs.
Puteți adăuga în coș oricâte produse, nu e nevoie să trimiteți câte o comandă pentru fiecare produs. Când ați apăsat COMANDĂ pe un produs, veți fi directionați în coșul de cumparaturi din acel moment.
  • PUTEȚI MĂRI/MICȘORA CANTITATEA. Dacă doriți mai multe sau mai puține produse decât ați pus deja în coș, puteți schimba cantitatea din dreptul produsului din coș, apoi apăsați pe butonul ACTUALIZEAZĂ.
  • PUTEȚI ȘTERGE ORICE PRODUS DIN COȘ. Dacă nu mai doriți un produs din coș, îl puteti șterge apăsând pe X din dreapta fiecarui produs.
  • PUTEȚI CONTINUA CUMPĂRĂTURILE. Intrați în alte secțiuni ale magazinului alegand alte produse în același mod.
  • PUTETI AMÂNA CUMPĂRĂTURILE. Dacă aveți cont de client, produsele rămân în coș până la următoarea dv. viyită. Puteți reveni oricând să continuați cumpărăturile și să finalizati comanda.

Daca ați terminat cumpărăturile și ați revizuit coșul de cumpărături, apasați pe butonul PROCESARE COMANDĂ.

 
II. AUTENTIFICARE/CREARE CONT
 
Pentru afinaliza comanda prin coșul de cumparaturi, este necesar să DESCHIDEȚI UN CONT DE CLIENT.
Găsiți secțiunea dedicată în colțul din stânga sus a oricărei paginui. La ÎNREGISTRAREA CONTULUI mentionați:
Alegeți cum deschideți contul: ca persoana fizică sau ca persoana juridică și urmați pașii următori pentru înregistrarea contului. Aceste date vor ramane în contul dv., fără să fie nevoie să le completați data viitoare când veți reveni aici.
 
1. Dacă sunteti prima oară aici, vi se va solicita deschiderea unui cont de client în care să menționați următoarele informații cu caracter personal (pentru care garantțm confidențialitate totală).
DATELE DV.
  • Numele complet al destinatarului (ca în buletin)
  • Adresa dv. (ca in buletin): Strada: Nr: Bloc: Sc: Et: Ap: Localitatea, judetul/sectorul
  • Puteți menționa și o ALTĂ adresă de livrare, de ex de la serviciu.
  • Adresa dv de email
    • pentru a vise confirma primirea comenzii (răspuns automat instant)
    • pentru a vi se solicita eventuale detalii suplimentare (in maxim 24 de ore de la primire)
    • pentru a vă anunța livrarea comenzii (peste câteva zile)
  • Numarul de telefon
    • necesar, pentru noi, în caz ca avem nevoie de date suplimentare pentru onorarea comenzii
    • necesar pentru curier, ca să vă anunțe livrarea coletului.
2. Daca v-ați înregistrat deja - v-ați deschis deja cont - autentificați-vă cu datele de înregistrare (email, user, parolă) și veți trece automat la etapa următoare, sistemul preluând datele deja înregistrate anterior.
 
AVANTAJELE CONTULUI DE CLIENT.
  • Veți avea o parolă și numai dv intrați în acest cont.
  • Contul este absolut confidențial și NU vi se vor cere informații financiare personale.
  • Este o facilitate foarte comodă pentru următoarele dv comenzi, pentru că nu veți fi nevoit să completați iar toate detaliile necesare livrării.
  • Dacă doriti să mai adăugați produse, adaosul se va completa automat la prima parte a comenzii deja trimise spre noi.
  • Dacă aveți nevoie de mai mult timp de gândire, comanda dv nefinalizată vă va aștepta în coș câteva săptămâni după vizita dv., produsele vor rămâne în coș, dar acest lucru nu garantează disponibilitatea produsului pe stoc.
 
III. FINALIZAREA COMENZII
 
Gata, ați terminat cumpărăturile? Atunci:
 
1. INTRAȚI ÎN COȚUL DE CUMPĂRĂTURI din DREAPTA SUS a oricârei pagini.
Revizuiți ÎNCĂ O DATĂ conținutul cosului de cumpărături, să vedeți dacă apar toate produsele și specificațiile dorite.
 
2. APĂSAȚI PROCESARE COMANDĂ.
  • Dacă nu v-ati logat deja, vi se va cere să intrați în contul dv. de client.
  • Dacă nu aveți cont, vi se va cere să vă înregistrați (ca în etapa de mai sus)
3. ALEGEȚI ADRESA DE LIVRARE. 
 
4. ALEGEȚI MODALITATEA DE LIVRARE. Bifați varianta de livrare dorită: 
  • expediere prin Poșta Română
  • expediere prin Urgent Curier 
  • ridicare de la sediu
În această etapă, în coșul de cumpărături veți vedea specificate și taxele de livrare.

5. ALEGEțI MODALITATEA DE PLATA.
 Găsiți aici cele 2 variante de plată disponibile:
  • ramburs
  • OP prin banca 
  • NU AVEM în acest moment optiuni de PLĂȚI ONLINE SAU PRIN CARD.
 6. INDICAȚI ORICE ALTE MENTIUNI SPECIALE - dacă aveți.
La finalul comenzii, găsiți un câmp de informații suplimentare în care vă rugăm să menționați orice alte preferințe, de orice natură: de exemplu când să trimitem comanda, orele la care să vi se livreze coletul (date necesare curierului) etc.
 

Vă mulțumim!
www.kadoris.ro

 

 

 
Sus